If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am fost si eu tentat de OBD 2 ELM 327 dar nu am avut curaj avand in vedere ca se gasesc doar fake-uri. Nu risc sa stric masina cu chinezarii de 3 euro.
Singurul in care am cat de cat incredere este Garmin ecoRoute dar pretul este cam piperat si este dedicat doar navigatiei Garmin. Poate prind unul pe licitatie dar slabe sanse.
Multumesc, interesanta jucaria.
Ma gandeam la Bluetooth OBD II cu ELM 327, dar cred ca nu citeste si parametrii bateriei.
citeste, cel putin ce am eu, o sa ii fac poza maine, nu e cine stie ce am dat in jur de 100 lei pe el, acum vreo 4 ani.
Kawamoto cam ce risti cu chinezariile alea? ca eu am una de 27 dolari dar nu am vazut nici o diferenta fata de alea mai ieftine, mai nou unele au buton, si pot fi lasate permanent in mufa, nu iti termina bateria peste noapte. Am fost in paralel, pentru diagnoza, la niste ingineri priceputi si imi spuneau ca nu care cumva sa fac eu diagnoza cu chestia aia ca imi schimba parametrii in ecu. Nu am putut sa rad ca eram indurerat. Cred ca diferentele notabile incep de la cateva mii de dolari in sus, sau asa era odata.
Cred ca ar fi utila achizitia unui redresor pentru bateriile de pe masinile cu start-stop si folosit regulat... Eu mi am luat un ctek mxs 3.8 si bag bateria la incarcat de 3-4 ori pe an avand in vedere ca folosesc masima pe rute scurte si rar o mai scot oras, iar cu conectorii rapizi confort; doar cuplez mufa si la priza!
'08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear
Da, eu pun redresorul în fiecare zi la o baterie de 2 ani și-o lună (dar sigur are mai mult) și indicatorul de la start/stop tot se mai aprinde.
Iar până vine alta din Austria sau știu eu de unde trece iarna, asa- i la noi.
Da, eu pun redresorul în fiecare zi la o baterie de 2 ani și-o lună (dar sigur are mai mult) și indicatorul de la start/stop tot se mai aprinde.
Iar până vine alta din Austria sau știu eu de unde trece iarna, asa- i la noi.
Trimis de pe al meu SM-G361F folosind Tapatalk
Comanda era la sefu pe masă de 5 zile.
când să ajungă, tipic pentru România
Fugi de varta ptr aplicatia asta (eu am achizitionat una care m a tinut 1saptamana si a decedat) mergi pe bosch s4021 (care e sora vartei dar culmea merge de apx 4 ani) sau cea mai buna alegere exide ea456.
'08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear
Folosesc cu succes Varta B32 pe ambele honde (una intra in a 5-a iarna acum iar cealalta in a 3-a) si sunt foarte multumit. Asadar eu nu ti-as recomanda sa fugi de Varta. Daca e sa ai ghinion, cred ca poti avea cu orice marca.
Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate.:. Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:. 1000 Locuri de vizitat in Romania
Comment