Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 35 of 35

Thread: Influenta jantelor si anvelopelor asupra consumului

  1. #31
    Super Moderator
    FCX Clarity
    ticker's Avatar
    Marca
    Honda
    Model
    Civic
    Motorizare
    1.8 i-VTEC
    Location
    Bucharest
    Posts
    7,089
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by akebono View Post
    un admin o poate separa intr-un thread tehnic .
    Done
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky
    '09 Jazz 1,2 Trend Deep Violet Pearl: ​Jazzy

  2. #32
    Senior Member IMA Rumburak's Avatar
    Marca
    Honda
    Model
    Accord Type S CL9
    Motorizare
    2.4 i-VTEC (K24A3)
    Location
    Bucuresti
    Posts
    1,402
    Post Thanks / Like
    Thanx.
    Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

  3. #33
    Senior Member VTEC akebono's Avatar
    Marca
    Honda
    Model
    Accord CL7
    Motorizare
    2.0 i-VTEC
    Location
    Brasov
    Posts
    977
    Post Thanks / Like
    Rumburak, eu am spus ca greutatea unei jante nu este constanta pe toata raza ei adica depinde si de design-ul rantei samd. Greutatea este o marime fizica statica nu are o componenta dinamica adica ea este aceeasi indiferent daca janta sta pe loc sau se invarte. Doar ca o masa in miscare creaza inertie si moment, iar modul in care acea masa este distribuita este foarte important.

    Si da, daca iei o anvelopa mai lata si una mai ingusta cu aceeasi greutate si acelasi coeficient de frecare, consumul va fi acelasi. Insa in practica asa ceva este imposibil. Tocmai spuneam mai sus ca un cauciuc mai lat fata de un cauciuc mai ingust, al aceluiasi producator foloseste o alta compozitie => coeficientul de frecare nu este acelasi, si in plus greutatile vor fi diferite.
    2007 CL7, Graphite Pearl

  4. #34
    Senior Member IMA Rumburak's Avatar
    Marca
    Honda
    Model
    Accord Type S CL9
    Motorizare
    2.4 i-VTEC (K24A3)
    Location
    Bucuresti
    Posts
    1,402
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by akebono View Post
    Rumburak, eu am spus ca greutatea unei jante nu este constanta pe toata raza ei adica depinde si de design-ul rantei samd. Greutatea este o marime fizica statica nu are o componenta dinamica adica ea este aceeasi indiferent daca janta sta pe loc sau se invarte. Doar ca o masa in miscare creaza inertie si moment, iar modul in care acea masa este distribuita este foarte important.
    Evident ai dreptate. M-am exprimat aiurea, nu greutatea variaza aici, e vorba de fortele implicate.

    Dar, fiindca tot ne-am starnit ...
    Dupa cum se stie din teoria relativitatii, masa corpurilor creste cu viteza de deplasare. Cu cat ne apropiem de vitea luminii, masa tinde catre infinit (de aia e foarte putin probabil ca vom atinge vreodata viteza luminii).

    Hai ca incet incet unificam teoria generala a relativitatii cu mecanica cuantica aici pe forum.
    Last edited by Rumburak; 05-12-08 at 18:23.
    Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

  5. #35
    Senior Member FCX Clarity Achim's Avatar
    Marca
    Honda
    Model
    Civic TypeR EP3 / S2000 / Accord
    Motorizare
    2x K20A / 2x F20
    Location
    Bucuresti
    Posts
    5,500
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by akebono View Post
    Doar ca o masa in miscare creaza inertie si moment, iar modul in care acea masa este distribuita este foarte important.
    kiar vroiam sa vin cu aceasta precizare dar mi-ai luat-o inainte
    The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



    DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •