JULIA ME: '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC A/T Executive, Gri Inchis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • JULIA ME: '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC A/T Executive, Gri Inchis

    Buna seara!

    Ma bucur sa fac parte din familia Honda, incepand cu luna august a acestui an(2017). Am sa va spun povestea bijuteriei mele furioase si cum am ajuns sa fim nedespartite😉.
    Am sa incep cu primul soc😂, am o bulina mare cu semnul exclamarii pe luneta fumurie, care va atentioneaza, ca sunt sofer incepator (4 luni). Stiu, este atipic, anormal, bla, bla, am auzit de toate de la toti domnii, sa conduci o asemenea masina, ca femeie, incepatoare, blonda etc, sa nu o folosesti la capacitatea ei maxima(sa fim seriosi...in Bucuresti??!), sa te obijnuiesti cu masina puternica etc...