Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Meister R aveau review-uri bune pt FN2 si un service costumer foarte laudat. Am vazut ca produc si pt Accord-ul tau, ia-le in calcul.
    '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

    "Binele o duce rau in Romania"

    Comment


    • Da, uitasem de ei. Si astea sunt de luat in calcul.
      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

      Comment


      • parerea mea e ca un set de coilovers merita doar daca ii folosesti capaitatile. daca o setezi o data si gata, la ce foloseste? poate nici nu nimeresti combinatia ideala. mai bine mergi pe ceva fix dar facut cu cap. si eu aveam piticul asta pt del sol dar jur ca nu simt ca ar trebui sa fac ceva. poate ca daca as merge in pista, ba la un vtm, ba la alta pista....ar trebui in f de caracteristici....poate, ca poate nu duc eu masina pana acolo. dar asa....inginerii aia au facut o treaba asa de buna cu B8urile incat....ma bucur de suspensie pur si simplu. plus ca un set de coilovers la pret de suspensie fixa de la bilstein/koni/kw/h&r nu imi inspira incredere. nu la capitolul rafinament/mod de lucru cat la fabilitate. poate gresesc...
        sigpic

        Comment


        • H&R coiloveres rezista din 2008 pe 2 masini, asta ca fapt divers.

          Comment


          • Strut bar pentru lateral body roll? Nu văd legătura, strut bar ajută să nu se deformeze șasiul în curbe și păstrează astfel o mai bună pată de contact a roţii cu solul plus ceva manevrabilitate îmbunătățită, însă toate astea la nivel de fine tuning.

            Dacă ai o problemă serioasă cu înclinarea laterală în curbe, nu cred că strut bar-ul e soluția.
            BlackMagic
            Senior Member
            Last edited by BlackMagic; 18-02-16, 11:03.
            -------------------
            There is no point of having if you can't share.

            Comment


            • Are nevoie de bara de torsiune mai groasa pe spate. Eu folosesc B12 pe Evo si nu mi se pare chiar daily use. Este destul de dura suspensia si zgomotoasa. De aceea am cumparat Ohlins, dar pentru mine este un fine tuning. Cu siguranta pe ATR kitul de B12 se va simti mai moale din cauza caroseriei plus articulatie. Problema este ca unul din amortizoare spate a cedat dupa 60.000km, dar nu stiu daca fostul proprietar l-a distrus sau asa sunt ele. Oricum la mine se afla in garantie si deja am primit aprobarea pentru 2 bucati pe spate. Daca nu le schimb si pe fata cu unele noi, am sa le fac o revizie completa. Amortizoarele sport au nevoie de revizie perioadica cam la 2-3 ani.

              La 600 euro mi se pare un pret foarte bun, chiar foarte mic. Dar mare atentie ce contine kitul. Eu am cumparat Ohlins complet: amortizoare, arcuri si flanse. Vezi sa nu ai doar amortizoare si arcuri, fara flanse. Flansele te mai duc cam 200-300 euro.
              Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
              Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

              ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
              ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

              Comment


              • Deci, hai ca le-am facut praf. M-am exprimat eu gresit si nah...

                @Doc: Bara de torsiune inseamna in mintea mea un strut bar, care cum spune si BM nu prea are treaba cu roll-ul masinii.

                Barile stabilizatoare, active, mi se par ok la ATR, oricum mult peste ce am vazut la alte Honde. Pe fata are 30mm grosime si pe spate 20 cred. Ca idee, nu as pune mai groasa doar pe spate fiindca vorbim de un echilibru pe care l-as strica in felul asta. E cam periculos la masini cu tractiune fata sa "strangi" spatele prea mult, fiindca va deveni un pic snappy, adica va tine mai bine, dar va fugi mai grav la limita.

                @BM: Ai dreptate, tu ai dat-o la modul general "niste bari stabilizatoare" si eu am scris clar ce avea masina (adica bari stabilizatoare destul de groase OEM), ce am facut sa le imbunatatesc comportamentul lor (bucse bara stab poliuretan + bielete noi) + faptul ca am adaugat un Strut, care strange si el masina, dar da, mai mult se simte la directie etc, nefiind o componenta activa. A fost o graba din partea mea, sau oboseala.

                Pentru Accord mai exista si niste "brace-uri" care se monteaza sub masina (fata si spate), plus unele sub aripile fata (fender brace) care intaresc cu gramada sasiul si implicit ajuta la comportamentul masinii. Am zis totusi sa o iau progresiv, strut bar-ul ala Tein a fost si el destul de scump si nu vreau sa arunc banii pe geam.

                In plus, problema de care ziceam mai sus cred ca tine strict de amortizoare - ma refer la inclinatia masinii, altfel ea sta ca pe sine, deci nu cred ca e o problema de bari stabilizatoare etc. O sa mai studiez ce e cu B12, am decis sa nu ma grabesc. Un lucru e clar - masina nu va vedea BC, XYZ sau alte chinezarii, nu as face never asa ceva.
                Xander
                Senior Member
                Last edited by Xander; 18-02-16, 11:58.
                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                Comment


                • Prin bări stabilizatoare m-am referit la sway bar, scuze de confuzie.
                  -------------------
                  There is no point of having if you can't share.

                  Comment


                  • Eeeeh, ne-am inteles pana la urma, si eu m-am exprimat prost, nu e nevoie de scuze. Sunt destule confuzii la barile astea, dar eu zic ca una peste alta am procedat corect si am imbunatatit cat de cat fara sa stric ceva sau sa ma coste o avere. Mai vedem in viitor, ATR-ul nu va pleca de la mine curand.
                    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                    Comment


                    • Exact. La sway bar m-am referit si eu cand ti-am sugerat ca mai trebuie sa lucrezi si acolo. Daca sunt kituri de intarit caroseria, iti dai seama ca acolo este problema majora. Este o generatie veche de masina si se simte ca nu este aceeasi tehnologie cu cea de astazi.
                      Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                      Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                      ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                      ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                      Comment


                      • Eu am H&R Cup Kit pe CG8 din 2011 si nu a pleznit nimic pana acum. Daca imi aduc bine aminte pe inaltime le am montat in pozitia cea mai de sus, atat fata cat si spate, iar masina e destul de coborata, pe fata abia bagi degetul intre partea superioara a rotii si aripa (jante 17", 215x45x17). Ca duritate doar fata e reglabila. Amortizoarele sunt Koni. Nu m oi pricepe eu prea bine dar nu am ce sa le reprosez. http://www.ebay.com/itm/H-R-Cup-Kit-...RVE92E&vxp=mtr
                        ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

                        Comment


                        • Si ca duritate cum e? E acceptabila masina? Nu as vrea sa o fac scandura, chiar mi se pare ca am trecut de momentul ala, e chiar ultimul lucru pe care mi l-as dori la o masina... Nah, varsta...
                          '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                          Comment


                          • Nu pot sa iti spun decat impresia mea subiectiva, fiecare simte altfel. Ca duritate in sezonul rece o reglez la mijloc, iar vara o mut la maxim unde mi se pare destul de suportabila. Am incercat si duritatea la minim o vreme, dar mi s a parut cam fleasca fata de cum sunt eu obisnuit.
                            ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

                            Comment


                            • Masina este la antifonat anticoroziv in acest moment. M-a speriat tare de tot un thread din UK, cu un ATR care arata chiar ok pe dinafara si cand au inceput sa il desfaca era praf... Pur si simplu praf, era rugina peste tot, in orice orificiu, sub fiecare plastic, gauri serioase nu gluma... A sudat tipul ala si a inlocuit la bucati de iti venea sa plangi, nu mai zic ca a costat peste 2500 lire toata distractia. Imi pare rau ca nu pot sa va arat, trebuie cont platit pe Accordr.org pentru sectiunea aia a forumului. Masina era din Irlanda, deci era oarecum de inteles la ce mediu trebuie sa suporte fierul acolo, dar mi-a infipt adanc un cutit in inima si am zis sa nu mai astept.

                              Am ajuns acum cateva saptamani la baietii recomandati de KMR si au facut o inspectie vizuala. Din fericire masina e top, nu au gasit nicio urma de rugina, pot sa zic ca pe burta arata mai bine decat Accord-ul meu CL7, care avea numai 6 ani cand l-am vandut. La fel si la pedalier, firewall, portbagaj, exista in continuare sigiliile siliconate de fabrica, in stare foarte buna. Sa speram ca nu se va gasi nimic nici prin cavitati (intre pedalier si motor, praguri etc).

                              Solutia aleasa de mine este o antifonare anticoroziva ca la carte, care include, prin altele: spalat si degresat integral sasiu + cavitati, curatat zonele unde exista terosen de fabrica (pasajele rotilor etc) cu pistol de sablare cu recuperare, curatat rugina cu solutii speciale, antifonare Terosen Loctite integral sasiu, pasajele rotilor, pedalier, portbagaj (exterior dar si INTERIOR la roata de rezerva etc), pe sub barile fata/spate, uscare antifon si aplicare strat de ceara de protectie (water repellent) Loctite peste tot, inclusiv cavitati - praguri, firewall etc. Ceara se aplica cu o duza speciala, care pulverizeaza fin si ajunge in cele mai ascunse locuri.

                              In rest pe dinafara vopseaua arata foarte OK, are nevoie de un polish si il va primi dupa ce rezolv problemele mai arzatoare. De asemenea, la inspectie nu s-au gasit urme de terosen sarit/ carpit, semn ca masina nu a suferit accidente grave, nu era nimic sa para sudat, carpit etc. Iarasi un lucru imbucurator la varsta ei. Si geometria facuta acum o luna a confirmat asta, totul pare spotless.

                              Sper sa imi iau de grija cu privire la rugina de orice fel in acest mod, la noi drumurile sunt cam pacatoase iarna, riscurile sunt mari, mai ales la o masina gandita sa fie foarte usoara si sport - adica neantifonata corespunzator.

                              Au fost ceva bani in joc, dar e mai OK sa acopar intai baza, sa fac masina full functionala si in stare perfecta, si abia apoi sa ma uit la power mods si altele.

                              Tot din seria asta, am facut rost si de 2-3 chedere care mi se pareau problematice, o sa le schimb cu prima ocazie.
                              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                              Comment


                              • Solutia aleasa de mine este o antifonare anticoroziva ca la carte, care include, prin altele: spalat si degresat integral sasiu + cavitati, curatat zonele unde exista terosen de fabrica (pasajele rotilor etc) cu pistol de sablare cu recuperare, curatat rugina cu solutii speciale, antifonare Terosen Loctite integral sasiu, pasajele rotilor, pedalier, portbagaj (exterior dar si INTERIOR la roata de rezerva etc), pe sub barile fata/spate, uscare antifon si aplicare strat de ceara de protectie (water repellent) Loctite peste tot, inclusiv cavitati - praguri, firewall etc. Ceara se aplica cu o duza speciala, care pulverizeaza fin si ajunge in cele mai ascunse locuri.
                                abia astept sa termini chestia asta sa vedem ce a iesit....si pe mine ma intereseaza subiectul, ca tare mai sunt pacatoase la tabla, mai ales in zona aripilor spate.
                                LaurB
                                Senior Member
                                Last edited by LaurB; 23-02-16, 15:29.

                                Comment

                                Working...
                                X