VW acuzat în USA ca trișează la normele de poluare
Collapse
X
-
Păi nu prea mai lucrează nemții. Poate d-aiaI'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
Originally posted by Delphi View PostMi se naruiesc toate iluziile privind corectitudinea germana...
Comment
-
Corect. Dar corectitudinea germană chiar există. Corporațiile sunt caz separat. Am văzut și eu cazuri de proiecte aparent low budget doar cu 2-3 "ingineri" (da, ăștia or fi fost low cost) plus 6-7 "manageri" cu mulți ani de experiență. Vă dați seama cum se împărțea tortul (pardon bugetul) și de ce dura "atâta"?
Trebuie să găsesc exact cuvintele de pe Linkedin ale unui manager neamț/francez ce lucra cândva la Danone care își descria taskul de a vinde apă minerală franțuzească și bere nemțească în Canada (zicea că și canadienii au apă foarte bună, bere și mai bună)...
Comment
-
Originally posted by scarr View PostCorectitudinea germana o vad mai mult la oamenii obisnuiti, decat la corporatii. Nici nu stiu daca a existat vreodata o corectitudine a corporatiilor, manevrele care se fac nu ajung intotdeauna la urechile noastre (precum acest scandal).O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T
Comment
-
Originally posted by ro861 View PostSi corporatiile nu sunt populate/conduse de oameni (nemti, zic)..?
E doar o parere personala si nu am exemple concrete.Last edited by scarr; 07-11-16, 10:00.
Comment
-
Si stiti cam care sunt telurile stabilite la sedinte: sa crestem cifra de afaceri cu x%, sa crestem productia cu y%, sa scadem costurile cu z%, ... chestii de genul. Cum? Se descurca fiecare director cum poate, este constrans sa recurga si la practici incorecte...de aici ar rezulta pentru mine incorectitudinea corporatiilor.
Comment
-
Astfel de carteluri au fost si sunt si in alte domenii. Insa lucrurile sunt foarte grave, mai nou si pentru Mercedes. Insa, in halul in care Germania se implica in conducerea UE (corect politic), sunt mai mult decat sigur ca nemtii vor scapa basma curata. Insa aceste marsavii le-au oferit un enorm avantaj tehnic si economic, motiv pentru care au fost constructori de autovehicule care au intrat in faliment (cu toate ca au fost salvati prin diverse fuziuni). Doar pentru acest lucru macar, cineva ar trebui sa raspunda, deoarece inlaturarea concurentei prin mijloace imorale si necinstite, nu e tocmai o carte de vizita intr-o economie de piata concurentiala. S-a cam terminat cu corectitudinea germana.
Comment
-
Sublim:
https://www.youtube.com/watch?v=Aic-FtEYyA8
https://www.youtube.com/watch?v=zUPnAA_Y3XI
https://www.youtube.com/watch?v=0PEI_YRtaYA
VW emission fix fail:
https://www.youtube.com/watch?v=tT_dzHxGXnw
https://www.youtube.com/watch?v=LBzaKybKpYI
https://www.youtube.com/watch?v=BOV_eCI9zvQ
https://www.youtube.com/watch?v=3QcL_D7CM4o
https://www.youtube.com/watch?v=8Wk24n7D4Pc
https://www.youtube.com/watch?v=-Mq0TEId4Hg
VW diesels sit in parking lot
https://www.youtube.com/watch?v=vxjM7pTknHU
https://www.youtube.com/watch?v=QcnvMF_OwLQ
https://www.youtube.com/watch?v=98_6ZuG224U
https://www.youtube.com/watch?v=_qdX4nVRYdc
Comment
-
Foarte fain!
Inteleg ca acum VW are doua modalitati de rulare: normal mode si cheat mode.
Imi place mult cat de rafinat pare TDI-ul dupa update-ul de soft si-s mirat de cat de bune sunt tampoanele de motor.
Imposibil de urmarit cu sunet clipul 8, cel cu 1.6 TDI...
Apreciez amplitudinea genuflexiunilor ralanti-ului.
As lasa intr-un graveyard d-ala niste romani. Sa vezi matanii...
Comment
Comment